Butterfly fly away

Bra dag!
Beeptestet gick "över" förväntan, eller alltså, det kunde varit värre, kände mig inte direkt på topp så hade inte förväntat mig något storslaget :P hoppa av vid nivå 6, mådde illa, hostade och var yr, kändes onödigt att fortsätta då och jag hann knappt med tempot, slapp spy iaf (y) haha, nu är det ur världen iaf, känns sjukt att jag är helt slut nu på kvällen, trött i benen, ont i mina helvetesknän och benhinnor.. min kropp är inte gjord för att springa med helt enkelt!

Nu på kvällen var vi ett gäng på Behrn Arena och kollade när ÖSK vann över IFK Göteborg, riktigt härlig känsla att kolla på elitfotboll, det var allt för länge sedan, jag och Elin kom fram till att vi nog får bli lite smyg-ösk:are nu när vi bor här, dom är ju inte fy skam alltså! :) Skön kväll, trivdes utmärkt i sällskapet!

Sofie är på tärnvägen, Elin på väster.. som vanligt med andra ord, dom ska alltid sova borta samtidigt så jag blir ensam här hemma :'( men det är ingen fara, nu får jag ju sängen för mig själv iaf! hihi

Jag blir rädd när jag känner fjärilar i magen, riktigt rädd..

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0