Det är lätt att hålla käften, men svårare att säga som det är

Ännu en dag har passerat i vårt fina Örebro, snöstorm, föreläsning, träningspass, snöstorm, dödspromenad till ICA och tillbaka, Sambomys.. Mycket bra dag må jag säga! 
Trots tråkiga nyheter för ena sambon, men vi försökte trösta henne med Te, Mackor och SATC filmen + lite kramar, vi finns för dig you know <3

Det är så vackert med snö, "Dödspromenaden" var tillochmed trevlig, men den blir kallad dödspromenad eftersom det fanns ett par fällor på vägen och det var galet halt, Sofie halkade en gång men jag var så kvick i mina reflexer så jag fångade upp henne innan hon han landa på ändan, dagens goda gärning!
"Walking in a Winterwonderland"

åh får alltid en speciell känsla när det blir vinter, blandad glädje, sorg? och stor kärlek till mina nära och kära, vet precis varför, får alltid en påminnelse kring jul om att man ska ta vara på sina nära och kära, plötsligt händer något oväntat, jag är glad över våra skyddsänglar :)
Borde verkligen sova, men när jag väl varit vaken efter 00.00 är det kört, då sätter jag i nån högre växel och blir inte sovtrött helt enkelt.. skumt
"You and I are so over we need a new word for it"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0