Hoes over Bro's !

Oj Oj Oj.. vilken "långhelg"
Onsdag = Strömpis, Torsdag = Harrys, Fredag = Kåren, Lördag = Frimis
Allt tack vare Jörgens vän från Flen.. nu fick han allt smaka på Örebrew iaf, men jag tänker då aldrig mer gå ut 4 dagar i rad, inte 4 gånger samma vecka heller för den delen, döda mig vad trött jag är nu!

Idag 13.15 har jag Beep-test i skolan, bra förberedelser? Nja, kunde väl vart bättre, men eftersom man inte har några krav på sig är det bara att gå dit och göra sitt bästa, huvudsaken är att man utför det.

Hade som allra roligast på Frimis i Lördags, bästa utekvällen på mycket länge, alla var lagom på lyset samtidigt som alla hade jättekul, så det var toppen!

I Fredags på halloweenfesten på kåren var det mindre skoj :/ massor med folk, man tappade bort alla man kände och dessutom var det lite drama där som jag inte uppskattar direkt, en sak är säker.. De flesta karlar jag faller för är svin som spelar ett grymt skådespeleri för att verka snällast i stan.. skenet bedrar! Tack och Hej

Idag måste jag läsa som bara den, seminarie imorgon bitti, men jag skulle även vilja hinna se fotboll, ÖSK möter IFK Göteborg hemma, och dessutom bjuder de på inträde om man "Gillar" deras grupp på facebook (y) Bra för oss fattiga studenter :D får väl se hur kvällen blir, hoppas på fotboll!

Nu ska jag ladda för testet RUN BITCH RUN!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0