it's sick that all these battles are what keeps me satisfied

Fredag & snart helg, ska bara till skolan på seminarium först, sedan en sväng till gymmet, ska bli så skönt att träna, mycket som tynger ner mitt huvud just nu, så måste svettas ut lite tråkigheter! 
Ikväll är det inflyttningsfest hos Gustav på tärnvägen :) ska bli riktigt trevligt! Länge sedan jag umgicks med det gänget, och Sofie, min ena älskade Sambo, hon ska va där :D riktigt länge sedan vi festade till ihop, så jag ser fram emot kvällen!
Dags att en gång för alla ge upp en viss karl nu, trött på att bli utnyttjad var och varannan vecka för att sedan få höra att vi inte ska ses mer, om och om igen, samma visa i över ett års tid nu, tortyr för min hjärna och mitt arma kvinnohjärta! Tack & Hej
Igår hade vi föreläsning om "näringslära", riktigt intressant! Vad, När, Hur man bör äta (y)
Fick lära oss att Nötter och Kakao var bra saker, så igår kväll när jag och Lisa skulle titta på film så hade vi en marabou chokladkaka med hela hasselnötter i till ;) smart va? Då fick vi ju i oss två goda ting i ett och samma svep :D
Nu ska jag hälla i mig det sista Teet och sen skutta in i duschen.
What have i done to fall so hard for you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0