Om jag hade lite kraft kvar att ge dig

Ny vecka, Nya tag!
I onsdags var vi på Strömpis i vanlig ordning, riktigt kul kväll, förfesten var hos Jörgen och även den toppen! Torsdagen började med föreläsning 9.15, intressant, men svårt att förstå sig på allt sådär på en gång, men det är kul endå, man får en och annan "aha-upplevelse" :)

Helgen har varit bra den med, i Fredags hade jag och Lisa fredagsmys, tittade på Johan Falk (Drägglade över Joel Kinnaman) och sedan på en till film som jag somnade ifrån.. trött tjej!

I lördags pluggade jag hela dagen (sov mellan varven) tills 16tiden så jag släpade med mig Lisa till gymmet, kände att jag behövde röra på mig lite för att piggna till, så vi gick dit, körde kondition, lite armar och axlar, skönt att röra på sig och svettas!

På kvällen bar det av på 20årsfest till en början, sa grattis, hängde ett tag, trevligt! Sedan cyklade vi vidare till våra underbara fd faddrar Emma & Maria som hade förpärla, det var riktigt kul där, hamnade på Frimis efter mycket om och med där jag träffade fina fina Linda Holm och hennes Karl :D LOVELY att träffa folk hemifrån! Kramades säkert tusentals gånger, dansade och skålade ihop! Mycket bra kväll!

Igår söndag gjordes så lite som möjligt, tittade på Tre Kronor för det mesta, på kvällen tittade jag, Sofie och Lisa på Beck som gick på tv, mys, somnade ifrån igen... piggelin

Idag skulle vi haft seminarie 13.15 men loggade in på BlackBoard och fick reda på att alla semirarier idag tydligen är inställda.. jaha vad gör man då ? ville ju nästan till skolan en sväng, men men, får läsa lite hemma, så sjukt trött bara så jag har inte kommit igång ännu, men jag har ju hela dagen på mig, en sväng till gymmet sen med kanske, vore skönt, rensa hjärnan lite, svettas ut lite bekymmer..

För mycket tankar som snurrar nu, för rädd, för känslig, för trött på dåligt beteende.

Fick precis nys om en grym, och då menar jag GRYM låt, helt fast nu! här är länken;

http://hulkshare.com/6wtj7pyyltxu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0