Sometimes people play hard to get to know that the other person's feelings are real

Trevlig kväll i trevligt sällskap! Sofie, Lisa & Gösen och bästa Pensionärsjävlar på det,
underbart program, kärlek till gamlingarna!
Imorgon är det föreläsning 13.15, ska bli skönt att gå till skolan faktiskt, tycker det är lite mysigt om jag ska vara ärlig :) Efter det blir det nog en tripp till gymmet, röra lite på fläsket, såg gamla bilder idag och saknade min gamla kropp, måste få tillbaks den innan jag bryter ihop, vet inte hur jag ska klara av att sluta dricka alkohol så ofta bara, det blir mitt största problem, men a vill man så kan man?
Nu är det sovdags, Godnatt!
"Be careful with my heart. It's more fragile than you think"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0