you're my only hope

Helgen är över, den har varit minst sagt fartfylld, två inflyttningsfester har hunnits med, riktigt trevligt!
Igår på Frimis var det ruskigt kul :D som vanligt stod vi på dansgolvet och dansade och sjöng hela natten lång, lovely! helnöjd med lördagen!
Idag har jag bara tagit det lugnt, chillat lite hos Petter med honom och Jörgen, myspys, sen gick jag hem och tittade på Tre Kronor tills Soff äntligen kom hem! Satt och deppade lite för mig själv och lyssnade på Lars Winnerbäck, A har nämligen krossat mig för Sista gången nu, nu ska jag kämpa för att komma över honom helt och hållet, jag behöver någon som kan ta bättre hand om mig, liten och skör som jag är :P
Ska titta klart på tre kronor sen sova, imorgon har vi kostlab sen ska jag träääääna, gah! Frustrationen är stor just nu...
You will miss me when i'm gone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0