Careless whisper

Det rullar på bra här nu..

igår satt vi i skolan igen och skulle försöka läsa lite idrottsfysiologi, det gick sådär med tanke på att det var ett hel drös män i kostym (poliser) utanför fönstret som satte upp kravallstaket, samt ett gäng väktare som låste dörrarna runt om där vi satt och ställde sig och vaktade varsin dörr...
För det första, män i kostym = mums.. för det andra, vi hade ingen aning om att det var en hotad man som skulle ha föreläsning i aulan.. så vi lät fantasin flöda och tänkte ut alla möjliga anledningar till varför de va där..
Tills vi såg på oru.se att det handlade om denna hotade man, "rondellhunden" osv.. Ett helt vanligt säkerthetspådrag med andra ord, trist.. hade hoppats på något mer spännande!

Eftersom vi inte fick något läsande gjort direkt så gick vi till gymmet och mördade våra stackars armar och axlar istället (Vilket känns ordentligt idag, kan knappt röra dom). Det har blivit någon slags vana det där, kan man inte plugga så går man och tränar lite istället, riktigt skönt, skulle vilja bo där!

Jag och Elin lagade den godaste middagen på länge! Stekte kyckling med överkryddning och kokade ris.. SMASKENS!
Sofie var borta på populära tärnvägen och myste så hon missade våran otroligt goda måltid (finns lite kvar i kylen åt dig honey) ;)

Efter maten tog jag en liten promenad till ICA Tybble med en vän, skönt med en kvällspromenad!
När jag kom hem åkte Elin till väster för att mysa även hon, så jag blev ensam här på studentgatan...
Men tillslut gick jag också till populära tärnvägen för lite sällskap, riktigt trevligt att bara komma iväg, titta på tv, få lite närhet (y) man behöver det i sin vardag. :) vid 1-tiden följde han mig hela vägen hem eftersom inga flickor/kvinnor/tjejer/brudar/tanter bör gå ensamna i denna stad nu för tiden, bakom varje hörn väntar en våldtäktsman känns det som :/ så tråkigt, stackars alla män som får gå fram och tillbaka, eskortera sina tjejer/tjejkompisar/mammor/systrar överallt, men jag är ytterst tacksam för att det finns så fina killar!

Eftersom ingen utom jag var hemma här på studentgatan så fick jag sova i en säng inatt, fy tusan vad skönt! TACK för att ni sov borta ;) även om jag saknade er när jag vaknade i min ensamhet..

Nu ska jag öppna min fina bok "Exercise Physiology" och läsa kapitell 10 så jag hänger med på seminariet imorgon bitti :) måste säga att jag trodde jag var bättre på engelska än jag faktiskt är, Idrottsfysiologi på engelska är då ingen enkel match att förstå sig på, men jag ska göra mitt bästa, tar väl sisådär 10h att läsa ett kapitell om man ska förstå allt, men det är det värt, det är trots allt spännande läsning!

I'm walking away from you baby, don't miss me when i'm gone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0