High on life!

Jag bara ÄLSKAR mitt nya liv, min nya stad, mina nya vänner och allt runt omkring!!
Skolan rullar på, jordens tråkigaste delkurs just nu "Vetenskaplig grundkurs", man somnar på varje föreläsning ungefär.. Onsdagsutgångarna är fortfarande de bästa, då är det förjävla bra drag alltså, sen att det är hemskt tungt att ta sig till skolan 8.15 på torsdagar får man stå ut med... jag lyckas då alltid hamna i grupper som har morgontiden på torsdagar, suck!

NEWS!! den 1a december får vi nycklarna till vår nya lägenhet!! Jag, Sofie och Elin ska flytta in i en stor 2a :D Ska bli så skönt att komma ifrån trängseln i 18kvadratarn :) no offence Sofie, det är mysigt att bo här med dig, men det ska bli skönt att slippa leka inte nudda mark varje gång man ska röra sig ;D

Har fixat gymkort också föresten! så denna vecka har jag faktiskt tränat Varje dag, tillochmed igår, och tror det blir en sväng dit senare ikväll med, träna är verkligen det bästa jag vet! Hade tappat bort den lilla träningsnarkomanen i mig, men nu har jag hittat den igen, jag njuter verkligen, vill aldrig gå därifrån, älskar svettlukten? älskar allt som har med träning att göra..

Som rubriken säger så är jag verkligen "high on life" ATM !! :D Inget stoppar mig nu!

<3 Kärlek till alla nära och kära ni vet vilka ni är

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0