Memories Remain

Efter en vecka fullspäckad med plugg, skolhäng, gymhäng och sedan en helg med fredagsfest och lördagsmys har jag idag tagit mig igenom en härlig söndag.
Började dagen med att säga hejdå till Sofies sköna vänner Ida & Sara som varit på besök i helgen, sedan blev det datorhäng fram till 14 då det blev en tripp till det älskade gymmet!! 30min crosstrain, sen lite rygg/mage och ben.. riktigt skönt!! Jag verkligen Älskar att träna, bara att hänga där gör mig lycklig!

Tiden går, om lite mer än 1 månad flyttar vi till fina Norr :D Jag, Elin & Sofie i en perfekt 2a för 3! Kommer bli toppen, ska bli skönt att lämna trängseln på studentgatan och dessutom få ha ett Eget kök, där vi kan laga mat och ha oss, julbak!! Mys :)

Annars rullar livet på här borta, våldtäktsmännen skrämmer oss fortfarande och vi kan inte gå en meter ensamna efter mörkrets infall, mycket skönt att kunna röra sig som folk...
Skolan har verkligen tagit fart nu, och imorgon börjar nästa delkurs "idrottsfysiologi", spännande ämne men det kommer bli en Hel del att göra i skolan verkar det som, massa labb, seminarium, föreläsningar och tillsllut en salstenta.. vår första! Kommer vara så nervös att jag kommer kissa på mig tror jag :P

Nu såhär efter ett antal veckor borta från min hemstad och mina närmsta, och när livet satt sig till rätta här så har man börjat tänka och inse en del saker man kanske inte tänkt på förr.. hur mycket ens familj faktiskt betyder för en, samt att ens vänner betyder otroligt mycket även om man inte ses och hörs särskilt ofta, men jag tänker på er mycket, saknar er, minns tillbaka och önskar jag kunde se er oftare, men nu är saker som dom är och man får lära sig leva med det helt enkelt.

Mamma, Pappa, Storebro, Jag älskar er av hela mitt hjärta.. gråter nästan bara av att skriva det där för att jag saknar er!

Men jag är lycklig här, mår bättre psykiskt än jag gjort på länge, mina nya vänner tar så fint hand om mig och gör mig så glad, jag har hittat helt rätt! 
Nu ska jag sova så jag pallar föreläsning och lab imorgon! Godnatt

It's normal not to forget about your first Love

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag saknar dig så.. På ett sätt är jag avundsjuk för att du har fått nya vänner, jag vill ju att det bara ska vara jag.. Jag vill träffa dig, varför får dem träffa dig hela tiden?? =P. Men det är bra, dem verkar ta bra hand om dig och jag blir så glad när du skriver att du mår bättre än innan!!! Puuuuusssssss!!!!!!!

2010-10-25 @ 18:37:54
Postat av: Sandra

Åh fina Caroline!

Saknar dig jättemycket ska du veta :(

Dom tar jättebra hand om mig så du kan vara alldeles lugn, jag kommer hem snart, måste komma hem och träffa dom jag saknar!! PUSSAR, pussa Nellie med :)

2010-10-25 @ 23:40:07
URL: http://newinorebrotown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0