Plenty more fish in the sea


Tisdag! Vi har faktiskt varit i skolan den här veckan, både igår och idag :) Igår var det datorövningar med excel och word, i princip samma sak vi gjorde på datorkunskapen på gymnasiet, så det gick smärtfritt och vi var klara snabbt, idag hade vi däremot artikel sök bland vetenskapliga artiklar i olika databaser... rätt kul att det finns så mycket spännande att läsa, men lärarens röst höll på att ta livet av mig med flera.. det skar verkligen i öronen, tänk dig en söt finnig 13årig pojke som är i målbrottet som skriker... ungefär så lät det, men det var väl en bra liten "lektion" vi fick tycker jag, nu vet vi hur man söker för att komma rätt, vi har ju trots allt någon sorts examinationsuppgift att lämna in nästa fredag, känns avlägset nu, men snart sitter man där dagen innan i panik! :P

Blev en tripp till gymmet både igår och idag innan skolan, riktigt skönt, konditionen är påväg åt rätt håll, me like alot! skönt att röra på sig över huvudtaget, man mår så bra både psykiskt och fysiskt! trots att det är inte är gymnastik jag tränar längre så mår man otroligt bra av att träna, vill aldrig gå därifrån faktiskt! Love It !!

Ikväll är det EM-kval!! :D Holland - Sverige, och alla goa GIHare ska till Kåren för att titta på matchen tillsammans, riktigt trevligt! Sammanhållningen på GIH känns svårslagen måste jag säga :)

Fortfarande sådär läskigt nöjd med livet, Happy Sandra is back to stay!! :D

Nu ska jag försöka hitta något att äta, dödshungrig blev jag plötsligt..

So Long Lovers / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0