you make me wanna shout

Det har varit en toppendag!!
För det första trillade pengarna in (y)
För det andra lämnade jag in min forskningsmetod-jämförelse, hejdå vetenskaplig grundkurs! (för hoppningsvis)
För det tredje startade vår nya delkurs "Idrottsfysiologi", Äntligen något mer idrottsinriktat och spännande!
För det fjärde lekte vi med ergometercyklar, tog puls, mätte hjärtfrekvens och tog stick i fingret i skolan!
Sedan blev det en tripp till gymmet, mycket skönt, jag är nöjd..

Och för det sista cyklade vi till stan för att gå på Team Sportia och leta upp klädesplagg att trycka den fina GIH-loggan på, hittade en tjocktröja och ett par byxor (y) 20% rabatt med :D woho,
Efte det cyklade vi förbi Willys på vägen hem för att handla lite mat då det ekade tomt i vår kyl.. nästan iaf..
Gött !

Det blev kycklingsallad till middag från campus-pizzerian.. vi måste vara några av få som går till pizzerian på campus och köper Sallad 3 gånger i veckan :P

Sen har vi bara suttit här och skrattat som vanligt, mobbat varann för olika dialekter.. IIIIIIII på er sambos, iiiiiii! ;)
Jag får klagomål på mina "i", som inte ens är överdrivna om man jämför med andra sthlmsbor.. och av sthlmsbor får jag klagomål för att jag säger "dä" och "mä" ibland nu för tiden.. suck aldrig blir folk nöjda, men jag är glad endå :D

Nu ska jag sova, trött efter denna heldag utan powernap!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Eliiiin

Vi säger allt med kärlek hun! Även om det inte alltid verkar så! ;-)

2010-10-28 @ 12:39:44
URL: http://eelinsegerstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0