Böcker, pennor & te

Här sitter jag och försöker verkligen plugga men jag är så trött så jag orkar knappt hålla upp kroppen!
Förstår inte varför i hela fridens namn jag måste vara trött, jag har sovit, ätit och inte gjort något mer ansträngande än gått upp på vinden och ner på stan en sväng.. Nåja, bara att bita ihop och kämpa vidare, hade gått bättre med lite choklad men smart som jag är tog jag inte med mig kortet när J skulle handla block förut ;) Grönt te och mandarin är nyttigare!

Nu har det iaf börjat snöa ordentligt här i Örebro! Underbart, julkänslan växte kopiöst när jag såg ut genom fönstret och det bara yrade vita flingor :)

Nu saknar jag familjen, hundarna och vännerna massor! Ska bli skönt att komma hem till jul och få kramas med alla igen <3 kärlek till er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0