En bit på väg..

Skönt med Fredag som vanligt! Idag ska det pluggas ännu mer på affärsredovisning med allt vad det innebär.. det är ju så stort område så jag förstår inte hur man ska lära sig allt på så "kort" tid :/ än mindre när tom lärarna säger att det tar flera år att lära sig.. hm, jaja allt går med lite vilja och våld som jag brukar säga! 

Om ett tag kommer Lisa hit för att göra mig sällskap under fredagsplugget, vi ska baka sockerkaka för att öka motivationen ;) lite fredagsgott är aldrig fel!
Morgonen starades med ett par samtal till vårdcentral och annat för tidsbokning och lite sånt nödvändigt, och blir man nå trött när man ringer "talsvar" och får höra att det inte finns några lediga tider just nu, försök gärna senare?
Då vill man ju bara slänga iväg ett mail med sitt telefonnummer och be dom ringa upp så fort dom får tid om de så inte är förrän nästa vecka, det är ju så träligt att ringa och ringa och ringa utan att det händer något.. men men, får väl försöka nästa vecka igen, VC fick jag tag på iaf, alltid något! 

Ikväll blir det lugna gatan hemma hos oss då vi har tvätt-tid mellan 17-20 :) Slut lagom till Idol, kan ju vara trevligt att se, det är väl final eller något sånt idag tror jag jag såg snackades om på Facebook :P Imorgon drar männen iväg på fotbollscup i Säffle tiiidigt tidigt på morgonen så vi tjejer ska vara hemma hos Elin och förbereda oss inför vårt pris som vi vann i form av limousintur för festkommittén! Ska bli riktigt trevligt och kul att göra något med tjejerna, känns som det var alldeles för länge sedan!

Lite lunch på det här så ska nog plugget gå lättare :) Ta hand om er!

"Älska den du är, det du gör, och dem du lever nära.. Det är allt!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0