Hemlängtan

Nu har jag en sån fruktansvärd hemlängtan!!

Längtar efter så många och så mycket, såg precis en bild på våra två små söta hundar Elvis och Tindra som pussades och kände ett sånt där kärlekspirr i hjärtat, skulle vilja åka hem nu! 
Längtar efter att sitta i soffan hos Mamma och Pappa i Segeltorp och bara mysa, prata, skratta, se på julkalendern på morgonen med pappsen som jag alltid gjort.. vakna av att Elvis eller Tindra hoppar upp i sängen och pussar en godmorgon, mamma som har fixat frukost så man bara kan förflytta sig från sängen till matbordet där kaffe och allt möjligt står redo, rostat bröd, ost, allt det där som vi aldrig köper i Örebro, vi äter bara bröd, smör, gurka, ägg och dricker kaffe här hemma nämligen ;P

Längtar efter att få krama om mina vänner som jag inte har träffat sedan Augusti och även Linda som var här på besök under hösten men då satt vi ju mitt i stressplugget som vanligt så hann inte kramas så mycket då, längtar efter småtjejerna Nellie & Billie, kramas lite, höra på vad de lärt sig för nytt på senaste tiden, klappa lite på Carros bebismage.. ja jag kan nog fortsätta i evigheter!

Hur som helst ser jag fram emot att få komma hem och andas ett par dagar innan jul!



Kommentarer
Postat av: Carro

Vi längtar efter dig också!!!

2011-12-13 @ 18:54:52
Postat av: Sandra

Vad härligt att höra!! :D

2011-12-13 @ 19:38:56
URL: http://newinorebrotown.blogg.se/
Postat av: Linda

Missat att du börjat skriva! Hjärtat allt blir bra snart :) du kommer fixa tentorna <3!!!!

2011-12-16 @ 11:27:48
URL: http://badinfluence.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0