Stunder

Jag måste säga att jag verkligen gillar stunder då jag ligger i sängen med datorn i knäet och bara läser blogg efter blogg, allt från småbarnsmammor till partyprinsessor, drömmer mig bort och längtar!
Jag tror man mår bra av att läsa om hur andra har det ibland, dels för att drömma, dels för att uppskatta det liv man själv lever, för mig fungerar det utmärkt i alla fall :)
J ser på fotboll så han är inne i sin egna värld och är i princip okontaktbar, det är då jag går in i min egen värld, eller andras värld och myser med tankarna med fjärilar i magen! 

Jag har inte bara legat här och slappat hela kvällen utan ett styrkepass med mina hand/fotledsvikter har jag också hunnit med, det är så skönt tycker jag att på kvällen innan läggdags köra lite styrka och bli trött i kroppen.
Tror jag har hamnat i ett sånt där skönt träningsrus, sådana som jag Alltid hade förr.. efterlängtat och skönt! 
Gymnastik i söndags 13 - 15.30, Gymnastik igår 19.30 - 21.30 och idag styrka hemma och jag har inte fått nog ännu, jag har den där känslan att om jag fick välja skulle jag träna alla dagar i veckan, blir så sjukt rastlöst, trött och uttråkad av att bara vara hemma :P
Nej nu ska jag återgå till bloggvärlden! 

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0