1a delkursen slut, halleluljah!

Fredag! 
Första delkursen i "Idrott B" är nu avslutad, den avslutades idag med ett examinerande seminarium vilket gick vägen, någon liten komplettering blir det nog, men det är enkelt fixat! :) Det värsta är över i alla fall, muntliga delen! fy, jag avskyr verkligen att prata inför folk.. iaf i sådär "liten" och koncentrerad grupp, alla stirrar på en liksom.. det är lättare att tala inför en stor folkmassa!

Ikväll har jag bara tagit det lugnt, tittat på film "Bröderna Karlsson" blev det, sevärd, gullig och sådär svenskt lagom! Första gången jag är heelt ensam en kväll på väldigt väldigt länge! Karln dricker öl med en kompis och vännerna är utspridda lite här och där, men eftersom jag känner mig krasslig så valde jag att stanna hemma och kurera mig ikväll så jag är pigg imorgon när det vankas TENTAFEST! <:D

Ett gäng från Sthlm kommer hit och förgyller kvällen med, ytterst trevligt! Har saknat dom små liven!
Nu rullar "Coyote Ugly" i bakgrunden medans jag spanar runt på nätet, läser bloggar, kollar bilder.. det gamla vanliga med andra ord, och självklart ett öga på Facebook med ;) man kan ju missa något!


Godnatt gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0