Livet som student är inte fy skam!

Igår startade min grupp bestående av mig, Lisa & Göran upp sista seminarieuppgiften kl 10.00 i långhuset.. vi skrev, skrev, skrev och skrev och skrev OCH skrev... åt lite lunch vilket för mig bestod av ett ägg, en portion varma koppen och ett gäng fysalis, oj vad mätt jag blev! Nej inte direkt.. men så är det ibland, hade ingen matlåda, har inte råd att köpa lunch i skolan, då får man ta det man hittar hemma ;) Livet som student... wonderful!

Faktiskt jätte wonderful! Tack vare vårt flitiga skrivande igår blev vi klara med sista semi-uppgiften aka examinationsuppgiften i vetenskaplig metod, mycket skönt och det innebär att vi är helt fria tills på Fredag 13.15 när vi har seminarie och ska redovisa vårt arbete, halleluljah! Det blir mycket träning, städning och filmtittande.. sånt där skönt man inte alltid hinner med vissa perioder när det är mycket skola.
På Fredag kanske tre goda vänner kommer till stan, hoppas verkligen att de kommer, skulle vara så himla kul! Delkursen är slut på fredag och alla anledningar finns till att fira! Alltid kul när det kommer folk hemifrån, storstadsfolket kan behöva lite lantluft ibland ;) hehe skämt och sido..
Nu har jag och Jörgen städat hans lägenhet ganska ordentligt, jag har vikt alla hans kläder, hängt in skjortor, pike-tröjor, koftor i ordning i hans underbara walk-in closet och han har rensat bland massa strunt :) hur snäll flickvän är jag egentligen, sen När började jag städa hos andra än mig själv ?! :o
Han ska snart åka och spela fotboll så då ska väl sätta på en mysig film och slumra lite, sjukt trött efter två minst sagt hektiska veckor! Senare blir det en powerwalk till gymmet för att kötta!! Jag börjar skymta mina magrutor igen, väldigt lycklig! Nu är det bara att kämpa vidare tills jag är nöjd med min kroppshydda igen! Kött Fiiifaaaan! Fan för fläsk.. osv osv! bye bye so long motherfuckers..
Ge hit magen, fast med lite skarpare muskler.. love it
Ska dock inte följa Kissies diet med barnmat.. håller mig till riktig mat, drar ner på kolkydraterna och tränar minst 3 gånger i veckan, hälsosammare så ;)
"i'm not a perfect person, there's many things i wish i didn't do"

Kommentarer
Postat av: Sandra

Verkar som du lever loppan som student du! :)

2011-02-16 @ 17:27:14
URL: http://sandrahjalm.blogg.se/
Postat av: Sandra G

Det går upp och ner som allt annat ;) men för det mesta är det grymt mycket skönare än att jobba! :D När kommer du hit och hälsar på? :)

2011-02-16 @ 17:41:44
URL: http://newinorebrotown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0