Sunny Sunday

Som sagt, en solig söndag!
Igår var det fest, tentafest rent utsagt på Frimis här i Örebro, kändes som att hela universitetet var där, träffade alla möjliga gamla godingar, trevligt!
Dessutom var Sandra, Natasha och Emelie på besök, Hemskt trevligt :D har saknat de små liven! Det blev förfest med allsång hos Tyson och sedan en promenad till Frimis i kylan.. fy tusan vad kallt det var igår föresten (återkommer till det ämnet)!
På Frimis var det lite dans men mestadels slagsmål för att ta sig ner och upp från toaletterna.. otroligt dum placering av garderob och trappa ner till toaletterna, när det är mycket folk blir man stillastående i trappan, inte kul!
När jag inte slogs i trappan eller dansade så gick jag runt och letade efter mina vänner och såg till att de hade det bra, vet inte om jag hade särskilt kul egentligen men förfesten var trevlig och det var kul att träffa mina vänner hemifrån så jag är nöjd endå:) När vi gick ut därifrån fattades Sandra, så vi stod utanför och väntade på henne, tillslut orkade de andra inte vänta mer då det tydligen var ca 30 minusgrader inatt?! :O så de gick hem till J på efterfest och jag stod kvar och väntade, ringde, smsade försökte få ut henne så snabbt som möjligt... men inte kom hon :P har räknat ut via telefonsamtalstider att jag var ute, (antingen stod still eller gick hemåt) i 80 minuter!!! Strumpbyxor & 30minus var ingen bra ide! ALDRIG i hela mitt arma liv har jag frusit så J*vla mycket, fy faraoo! Ville bara gråta tillslut men det gick inte ens, jag var bara stel. FY fan, never again!
Vaknade, tog oss hem till mig, hängde lite och sa sedan adjö till mina vänner som åkte hem, ända sedan dess har jag och J bara legat på soffan och sovit/tittat på film.. mycket skönt men vid 18tiden fick vi ett ryck och tog en promenad hem til honom för att hämta lite grejer! 

Solsidan, älskar Solsidan!! :') det är så himla roligt så jag smäller av! Nu väntar vi bara på premiären av BigBrother.. länge sedan man såg det, ska bli kul, skratta lite åt alla puckon som skämmer ut sig i TV!
Sammanfattning av helgen; Lugn och skön fredag, ensamt dock.. Festlig lördag, att mina vänner kom var höjdpunkten! Chill-söndag, Bra helt enkelt med en extra stjärna för mina fina vänner :D
"I keep on running, keep on running and nothing works, I can't get away from you"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0