You are my angel, you save me from danger.

Tentan vi pluggade till skrevs och den skrevs med en grymt härlig känsla! Det kändes riktigt bra, vilket skrämmer mig lite grann, skulle få en chock om jag inte fick godkänt på den! Men men, vi får väl se när de är färdigrättade.. spännande! 
Idrottslärar/GIH-festen var STORSLAGEN, bästa på länge, alla var så glada och nöjda med livet kändes det som! Lite nollningskänsla över det hela vilket var underbart.. en riktigt GIHfest med andra ord! Nöjd! 
Tränandet går strålande, tränar mest kondition för tillfället men lägger in lite styrketräning med lätta vikter och många repitioner nästan varje pass endå, i'm gonna get fit! Har redan tappat flera cm på flera ställen, men vågen säger mig inte så mycket då den visar olika beroende på vart man ställer den... 5kg plus/minus.. vet inte alls vad som stämmer, men men, huvudsaken är att jag minskar i omfång ;)
Fick tillbaks den skrämmande idrottspsykologitentan i fredags! WOW säger jag bara.. dog nästan när jag fick se den och det stog "G, 32,5p" på !! vad ju 99% säker på att jag skulle få U, men ack så fel man kan ha! Så jag är gladare än gladast! Nu slipper jag nämligen plugga till en tråkig omtenta (iaf i den delkursen). 

Nu har vi i seminariegruppen betat av 2 av 3 seminarieuppgifter och seminarier med godkänt betyg.. bara en kvar, KÄMPA!! Det är mycket nu, men snart är denna tråkiga delkurs över och vi går över på mer spännande delkurser! Can't wait!
Alla hjärtans dag igår och jag fick en ros trots allt! av min bästaste karl, han är fantastisk och jag skulle inte vilja byta honom mot något i världen, utan honom vet jag inte vad jag skulle ta mig till! <3
Tack älskling, du är det bästa som hänt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0