En liten bloggtorka...

Det blev en såkallad bloggtorka på en vecka! Men jag har så himlans mycket för mig hela tiden så jag inte tar tid att logga in och skriva, även om jag vet att min käre mor och en och annan vän där hemma gärna vill veta vad jag gör här borta en bra bit ifrån dem! Förlåt, men har man en fantastisk pojkvän att skratta med, laga mat med och spela datorspel? med så hinner man inte blogga.. haha!
Det var en bra vecka hur som helst, äntligen lite lugn och ro i skolan, nästan lite för lugnt för min smak! Och då är det lugnt ska ni veta! Sista veckan innan CSN så det blev inte mycket till mat heller, måste bli bättre på att dela upp pengarna på veckorna de ska räcka till!
Helgen spenderades i Flen och Hälleforsnäs, Riktigt trevligt! Festligheter på fredagen på populära innestället Amazon, förfesten var nog roligare än själva vistelsen på Amazon, men så är det väl allt som oftast vart man än går ut så jag är mer än nöjd med kvällen!

På lördagen åkte vi iväg till Flen igen för middag och film med ett par kompisar till Juicy, också en riktigt bra kväll även om filmen skrämde livet ur oss alla (mest Juicy som skrek som en flicka så alla andra hoppade högt) tills vi fick se de som hade "spökat" omkring hela filmen, slemmiga monster som inte var verkliga för fem öre.. doh! Helt plötsligt blev filmen löljlig istället för läskig, men jag var ändå lite smårädd när vi körde hem till Hälleforsnäs i bilen på mörka landsvägar utan väglampor..
Nu är det snart dags att ta tag i seminarieuppgiften, ett PM ska skrivas om träningsbeteende, blir nog inte en så svår match känner jag, hoppas jag känner rätt :)


Juste!! Fick tillbaks tentan i vetenskaplig metod förra veckan! Både jag och J klarade oss, gud så skönt det var! Både jag och han har alla högskolepoäng vi kan ha nu, jätteskönt! Nu kan man lägga all energi på kommande delkurser, toppeeeen!
Nu håller han på att koppla in och trixa med sitt gammla hederliga "Sega Mega Drive" så snart blir det väl Sonic som går på högvarv! Kul :D
Haj Haj Haj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0