Like i'm the only girl in the world.

Tiden går, som vanligt!
"hemtentan" vi hade lämnades in i måndags och idag hade vi någon sorts opponering på den i smågrupper, det gick bra, vi snackade mest allmänt om sport och mental träning, riktigt mysigt i vår lilla grupp på 4 pers.!

Efter skolan cyklade jag och J hem till Petter där jag tittade på när de spelade super nintento! och drack en kopp kaffe innan jag gick iväg till solariet på studentgatan, äntligen solarieöarna! På tok för länge sedan, känner mig redan piggare och snyggare ;P

Sen tog jag min lilla cykel och trampade hemåt i motvind! Galet jobbigt, kan dessutom inte andas nu för tiden så jag blir anfådd av minsta lilla.. hur kul som helst, eller?! NEJ blir fan lack för mindre!
Har varit världens grinigaste denna vecka tror jag och allt går ut över min stackars pojkvän som gör allt för att göra mig glad.. Förlåt älskling!! Du är världens bästa <3
Sitter hemma hos honom nu och väntar på att han ska komma hem så jag kan få en kram :) Har mer eller mindre flyttat in här känns det som :P Men det blir väl så när man inte kan sova en natt utan varann.. eller jag kan iaf inte sova en natt utan honom, inte fler nätter än nödvändigt iaf! Han gör så att jag känner mig trygg och lugn även om jag på senaste tiden drömt riktigt hemska och sjuka drömmar.. :/ Men när jag vaknar upp kallsvettig mitt i natten ligger han iaf brevid mig, vacker, sovandes och jag blir lugn igen.. tur det! Som sagt, finns Ingen bättre, det är jag säker på!
Har haft lite egentid nu på eftermiddagen så det har blivit mycket musik, musik i min smak, sådan som han inte riktigt njuter lika mycket av som jag :) låtar med texter som berör, melodier som får en att känna både glädje och smärta i hela kroppen, jag fullkomligt älskar det och behöver det då och då för att inte bli knäpp! Jag har nog alltid varit lite av en musikfantast..
Första delkursen i "Idrott B" avslutades som sagt idag med den sk. opponeringen, så från och med idag kl12 och fram till måndag kl nånting så är vi helt fria från det mesta vad skola heter :D Underbart! Imorgon kommer CSN också, lovely! Det blir nog en sväng på stan för alkohol, strumpebraller och en liten provisorisk lampa till cykeln så jag slipper åka på onödiga böter om farbror blå råkar se mig ute på kvällstid med röda faran!
Det är så himla skönt att snön är borta nästan helt och man kan cykla överallt, det går snabbt, man får sin vardagsmotion och man har mer tur med rödlysena på övergångsställena :) tipp topp!
Mamma ringde imorse och berättade något väldigt otrevligt, sedan dess har jag varit ett nervvrak och bitit på naglarna som aldrig förr.. jävla pengar vad de ska förstöra! Vet inte hur jag ska lösa detta, men det löser sig på något vis!

Det bästa var att mamma ringde igen nu på eftermiddagen och berättade något VÄLDIGT trevligt också som vägde upp det dåliga på morgonen, så nu är jag på bättre humör! Prisa gud, här kommer skatteåterbäringen!
Nej nu blir det mer musik för hjärtat och själen och så hoppas jag att karln trillar innan för dörrn snart för jag saknar honom trots att det bara var ett par timmar sedan jag såg honom sist.. det är jobbigt att vara kär men samtidigt alldeles underbart! Kan nog ärligt säga att jag aldrig har kännt såhär starkt för någon i hela mitt liv, det här är något speciellt.. Vem trodde att lilla Sandra en dag skulle falla för en Jörg från Hälleforsnäs? Det blir inte alltid som man tänkt sig och tur är väl det! :) Jag är glad och tacksam!
From other worlds of curves and curles, you crashed right in to me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0