This is what dreams are made of

Helg igen! Tiden bara flyger förbi..
Det har varit en vecka fylld av plugg, försök till plugg, powernaps och massa kramar!
Vi har en "hemtenta" att skriva som ska lämnas in senast 13.00 på måndag, vi ska skriva en mental förberedelseplan för något inom idrott man själv vill utföra som t.ex åka vasaloppet, riktigt spännande och jag lär mig massor om mig själv medans jag läser i böckerna, äntligen vet jag varför jag är som jag är och varför det gick som det gick med gymnastiken ;) Skulle behövt lära mig det här med idrottspsykologi för flera år sedan.. men men, now it's too late!
Karln min har för en stund sedan traskat till tåget, han ska till Uppsala över helgen för festligheter och SM-finalerna i bandy tillsammans med några grabbar, tradition tydligen, alltid kul med sånt! Hoppas han tar't lugnt med spriten bara, vill gärna ha hem en helskinnad karl ;)
Det är läskigt när man känner att allt går ens väg, jag är jätteglad över allt som kommit fram senaste veckan, men ibland känns det lite för bra för att vara sant, men kanske är det så, att en gång vänder allt från motgång till medgång, det kanske är vår tur nu!
I lördags hemma på 30årsfesten blev jag och J erbjudna att följa med till Sälen med morbror och kusin, sjukt kul, var hur länge sedan som helst jag åkte skidor och det är verkligen något jag har längtat efter, när vi var yngre åkte vi nästan varje vinter, så det var verkligen en humörhöjare!
kroatien
Inte nog med det, igår ringer mamma och låter som något mellan skratt och gråt, direkt börjar hjärtat slå för man tänker ju att nu har det hänt något.. som tur var så var det något riktigt Bra som hade hänt, hon klämmer nämligen ur sig att hon vunnit 75.000 i resecheckar hos Ving ! Helt otroligt glad blev jag för hennes skull, det är hon verkligen värd, familjen är värd det efter allt, TACK GUD (om du nu finns)! 
Så mamma bokade 1v i Kroatien för hela familjen med respektive, riktigt trevligt ska det bli! 
Så i Augusti flyr vi fältet till Kroatien, en varsin svit på ett hotell precis vid stranden.. jag kan inte bli lyckligare! 
Världens bästa pojkvän, en sälenresa, en kroatienresa med älskade familjen, och till det massa underbara vänner och släktingar omkring en, LIFE IS GOOD <3
Det är min tur nu,  vinden har vänt!

Kommentarer
Postat av: Linda

Det var ni värda :) fyfan va kul!

Och allting kan gå bra, det är din tur nu. Er tur!

<3 Saknar dig.

Postat av: Sandra G

Aw :) tack Linda!

Saknar er massor <3

2011-04-16 @ 12:49:54
URL: http://newinorebrotown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0