Trendy Discoteque

Freeetaak!! :D
Igår och idag har de flesta på universitetet skrivit tenta/lämnat in hemtenta, vi lämnade in vår i måndags OCH för att inte glömma, CSN trilla in på kontot idag med! Detta betyder att det kommer vara bra drag ute på stan i helgen, me like! Jag och J har gått promenad till mig och hämtat dansmattespelet, strosat på stan och sedan storstädat varenda hörn i hans lägenhet för om några timmar rullar två kompisar till honom in i Öret och ska spendera hela helgen här. Mycket trevligt! Ikväll vankas det tv-spel (singstar/dansmatta/bilspel?), alkohol och en jävla massa kackel! Vi blir ett gäng GIHare här och sen hans vänner, tror det blir en bra kväll!
Imorgon spelar grabbarna fotbollsmatch, självklart ska jag försöka leta mig dit för att se på när de återigen kör över motståndarna!
På kvällen blir det förfest med några från klassen och sedan Utgååång, vår officiella tentafest! Najs <;D
Snart ska jag hoppa in i duschen och sedan börja möblera om ansiktet så man ser anständig ut när det kommer folk på besök, sedan ryktas det om Saigon till middag! mmmm... kyckling och cashewnötter <3
Gös
I feel on top of the world with you Baby !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0