Varje gång är som den första gång vi sågs.

Det har varit en mycket konstig dag, har känt mig deppig och glad på samma gång, varför vet jag inte.. men det är väl så ibland antar jag, även när man är lycklig.. "It's never easy" och det vet jag..

Lisa och Elin kom på besök vid tretiden när J skulle iväg till skolan för att spela fotboll, då blev jag gladare minsann :) alltid skönt att prata av sig och höra om deras helg eftersom vi alla var på olika orter denna helg, tänkte på det att det är så sjukt skönt att man har hittat människor här som man litar fullt ut på och som det känns som man har känt i flera år, mycket tacksam för det!
Tror att det är just det att jag är så sjukt lycklig med J som gör att jag blir deppig eftersom det gör mig så rädd.. är man lycklig blir man ju automatiskt sårbar och det är det jag är rädd för, tyvärr! Jag vill ju bara vara glada lilla Sandra som vanligt, jag borde vara så, men endå går jag runt med en klump i halsen.. Hur kan man hellre vilja vara ensam och ledsen över det än lycklig och sårbar med någon man verkligen inte tror skulle såra en i första taget?! hm.. aja det är nog fler saker som påverkar mitt humör men det blir nog bättre snart, jag är ju en väldigt glad och sprallig spillevink egentligen :) Synd bara att mitt tråkiga humör går ut över den personen jag tycker om mest av allt :/ hoppas han står ut, jag gör mitt bästa för att väga upp det dåliga iaf.
Nu ska jag sätta på de senaste avsnitten av One Tree Hill medans J är och spelar fotboll (igen),
OTH brukar kunna göra mig på bättre humör :)
Hugs and Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0