ARG SOM ETT BI!

Har idag fått ett väntat samtal som jag trodde skulle göra saker bättre, men det gjorde precis tvärt om!
Nu är jag arg, upprörd, besviken och ledsen Igen...
Ännu en gång har jag fått bevis på att man inte kan lita på folk..
precis vad jag behövde för min tillit, nu kommer jag lita än mindre på folk än vad jag redan gör! Tack för det..
vet inte ens vem eller vilka jag ska vara arg på eftersom ingen kan erkänna
vad som har hänt med min Älskade systemkamera som inte längre finns då
den är spårlöst försvunnen efter våran finsittning.. Har sällan varit argare än vad jag är Just nu,
det enda jag vill är att få tillbaka kameran, jag skulle kunna få tillbaks den anonymt på något vänster,
struntar blankt i Vem som är tjyven bara jag får tillbaka den..
det finns bilder där i som betyder oerhört mycket för mig som jag inte hunnit lägga över på datorn..
hade nämligen aldrig i min vildaste fantasti kunnat tro att den skulle bli "stulen" på det stället, bland det folket och under dom omständigheterna, dessutom var jag nykter kvällen till ära vilket stör mig ännu mer, hade jag varit onykter och glömt kameran någonstans hade jag liksom inte kunnat göra något, det hade varit mitt eget fel..
GAAHHH!!
Kan inte ens koncentrera mig på skolarbetet just nu, för jag kokar inombords och det enda jag tänker på är kameran, bilderna och alla pengar som jag skulle behöva lägga ut för att köpa en ny systemkamera.. och jag Vill ju verkligen ha en, HELVETE!!!
Nu vill jag hem och sätta igång förfesten med tjejerna, så man får lite glädje tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0