Längtar efter julen!

Hej hopp! 
Träningen igår gick bra, roligast var uppvärmningen där "norsk fylla" fick samtliga deltagare att fullkomligt brista ut i skratt, jag låg ner på golvet och skrek för att jag inte kunde andas.. det var bland de värsta skrattanfall jag någonsin upplevt! Personen i fråga som fick oss alla att skratta visste inte vad som var upp och ner och golvet försvann under fötterna på honom så han fladdra omkring i luften landade platt på golvet igen och upp igen osv osv.. det var SÅ kul! 

Idag har vi varit i skolan och försökt plöja igenom alla sidor organisation.. men det går trögt och vi har inte någon motivation någon utav oss känns det som, skulle någon erbjuda mig ett jobb nu skulle jag nog inte behöva tänka allt för länge :P men men det är väl såhär, det går i perioder, ibland trivs man som student ibland är det bara pest och pina! Bara att bita ihop och försöka ta sig vidare, allt går med lite vilja och våld !
Höftskyttarna hade träning vid tre så då tog jag och Elin våra böcker och förflyttade oss in i idrottshallen för att heja lite på grabbarna, alltid skönt att bryta av plugget med lite idrott vare sig man deltar själv eller bara ser på.. även om det allra skönaste är att delta själv då såklart! Jag är GRYMT träningssugen trots att vi tränat fredag, söndag, måndag nu.. jag skulle kunna träna 5 dagar i veckan om jag fick, finns ju knappast roligare sysslor iaf :) 
Gymnastik är verkligen fantastiskt! Allt fokus går åt gymnastiken när man är inne i hallen så alla bekymmer stannar verkligen utan för dörren, utan gympan den här terminen hade jag nog gått under på riktigt! 

Jag längtar efter julen! Jag älskar Julen! Tycker det är en oerhört mysig tid på året, man får umgås med familjen, mysa, och bara ha det bra.. Blir alltid lite pirrig när jag ser julbelysningar, tomtar och hör julmusik, liksom blir varmt i hela kroppen! Jag ska garanterat se på Jul-Lotta på Liseberg, vad J än säger ;D Vilken stämning och på söndag åker julstjärnan upp, då är det ju 1a advent! Underbart! Lite snö på det här så!
Nej nu ska jag vara lika duktig som karln min som sitter ute i köket och pluggar, fram med böckerna och alla färgpennor så ska det nog bli lite roligare det här! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0