The tables have turned

Fredag!
Äntligen, jag har verkligen sett fram emot den här fredagen :)
Organisationstentan över, vi börjar på examinationsuppgiften idag och
ikväll blir det drink-kväll med Elin & Lisa hos oss, det ska bli hemskt trevligt!
Jag har kommit på att med de fantastiska öronpropparna
sover jag likt ett barn om nätterna..
har nog inte sovit såhär bra på flera år, förstå hur vacker
jag måste bli med all denna skönhetssömn! ;)
Nej nu ska jag packa ner datorn i väskan och bege mig
mot universitetet för att möta upp gruppen och börja skriva..
inte alls sugen såhär dagen efter tenta att sätta sig och skriva,
men men, plikten kallar!
Ska nog dra på lite julmusik i vårt rum (om vi får något)
så alla blir på glatt humör, måste starta dagen bra vet ni :)
¨
Sweet Love

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad skönt att se att man inte är ensam som sover med öronproppar. Jag sover också alltid med öronpropparna djupt insatta i öronen. Det blir så tyst och skönt när man har pluggat in propparna och stängt ute alla störande ljud. Fler borde verkligen testat att sova med öronproppar, Hur skönt som helst. Ibland får jag dock lite ont av propparna. Har du något bra tips på sköna öronproppar?

2011-12-01 @ 21:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0