Start me up

Tider när det är mycket i skolan så blir det lite skrivet i bloggen är min slutsats av senaste veckornas bloggtorka. Kan ha med att göra att jag skriver så mycket på sidan om, PM, hemtentor osv..
Skriver man flera timmar om dagen är det rätt skönt att slippa skriva och bara klicka och läsa runt på internet när man lagt skolan åt sidan faktiskt :) Men nu, nu fick jag lite skrivarlust.. kanske för att jag är uttråkad, ensam hemma och sjuk... Fortfarande sjuk, helt otroligt, inne på fjärde veckan av hosta, snuva, huvudvärk, halsont, muskelvärk osv osv.
Börjar bli riktigt frustrerande att inte kunna leva normalt, inte kunna träna ordentligt framför allt!! Tävling i slutet av mars i Göteborg, stress, panik, depression!
Kan jag inte vara med för att jag inte hunnit träna mig i form tills dess kommer jag bli ledsen,
men men, nu ska all fokus läggas på att bli frisk som en nötkärna!
Ringde vårdecentralen idag, men dom sa exakt det jag trodde dom skulle säga
-"Det är nog en virusinfektion du dragit på dig, inget att göra åt, bara vila så mycket du kan, inga onödiga ansträngningar, drick varmt och vänta ut det.."
jag ville ju helst av allt höra "Kom in så tar vi en titt" och "här får du recept på en mirakelmedicin som kommer göra dig frisk inom ett dygn" :P men det kunde jag bara drömma om, vilket jag visste redan innan iofs!
Nog om det! I helgen kommer två söta damer från Stockholm hit och bor hos oss, mycket trevligt! Dom ska vara med i landslagsuttagningen som sker i våran träningshall här i Örebro, spännande! Ska ladda upp hela fredagskvällen, tagga och peppa dom allt vad jag orkar, för nu smittar jag inte längre förhoppningsvis.. Karln min åker till sin vän Tobbe för att bada i tunnan och dricka öl, lika bra att fly fältet när tre gymnastiktokiga tjejer ska bo i vår lilla etta en hel helg, risk för mkt gympasnack ;) Ska hur som helst bli kul att få hit dom!
Nu blir det lite lunch och ett avsnitt greys anatomy innan det är dags att ta tag i PMet igen!

Love

Kommentarer
Postat av: Hanna - med Mini i magen

Haha vad roligt att vi är lika :D Tack söta du! Jag hoppas också hon kommer snart :)

2012-02-16 @ 16:50:06
URL: http://hjn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0