Tjejdag på stan!

Snart ska jag gå ner på stan och möta Elin & Lisa för en tur på stan, jag har lite presentkort att utnyttja och det skulle vara kul med lite nytt i garderoben såhär inför ny termin och allt! 
Känner jag oss rätt blir det också en fika och en hel del snack i några timmar med, sånt där man behöver ibland! 

J åkte precis med sin familj till Marieberg för lite familjehäng och shopping, mysigt! Önskar att min familj också bodde lite närmre så man kunde göra såna saker.. ogillar att inte träffa dom så ofta som jag behöver, ens föräldrar är ju ens vägledare i livet! Storebror skulle jag också vilja träffa oftare, han får mig att skratta som ingen annan, behövs det med! Och såklart hundarna.. mina mysvovvar, synd att man inte kan teleportera sig! :)

Nej nu är det dags att gå!
Hej Hopp

Kommentarer
Postat av: Hanna - med Mini i magen

Jag låg faktiskt och tänkte "ingenting" när jag skulle sova förut o det verkar fungera :D

2012-01-19 @ 14:59:55
URL: http://hjn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0